Ketiak berpeluh - Bukan Sight cantik

Ketiak berpeluh - Bukan Sight cantik

Adakah anda pernah mengalami berada dalam perhimpunan sosial atau peristiwa di mana anda perlu ketiak berpeluh berlebihan? Adakah ini berlaku kepada anda banyak terutama semasa dalam keadaan tertekan dan keresahan-memprovokasi? Adakah anda perasan bahawa orang-orang ketawa pada anda, membuat komen biadap semua kerana ketiakmu menitis dengan peluh yang ia kelihatan seperti anda baru sahaja telah disimbah dengan botol air?

Sebenarnya, keadaan ini berlaku kepada ramai orang, dan bukan hanya untuk beberapa yang dipilih. Malah, ini tidak dianggap sebagai keadaan yang jarang berlaku lagi, kerana terdapat peratusan yang besar daripada orang yang mengalami ini. Kerap ketiak berpeluh berlebihan tidak boleh diambil sebagai perkara ringan. Ini boleh membawa kepada satu lagi masalah yang axillary hiperhidrosis. masalah ini adalah sesuatu yang anda perlu duduk dengan doktor anda dan bercakap dengan.

Terdapat ramai orang yang mengalami ini jenis keadaan, tetapi pada masa yang sama, ada yang sudah hilang cara bagaimana anda boleh mengurus atau mengawal masalah ini. Perkara yang mempunyai ketiak berpeluh berlebihan tidak boleh pegang dan hidup anda. Ia harus menggalakkan anda untuk mengambil tampuk dalam kehidupan anda dan memulakan hidup dengan cara yang anda mahu. Ia adalah keadaan yang memalukan, dan anda berasa seperti keyakinan anda adalah turun ke tahap paling rendah, tetapi anda perlu mengambil memegang ia. Terdapat banyak perkara yang anda boleh lakukan untuk menghentikan axillary hiperhidrosis.

Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah untuk berhenti menjadi malu mengenai keadaan ini kerana ia berlaku kepada badan anda. Lebih cepat anda menerima dan sedar ini, lebih cepat anda boleh mencari penyelesaian kepada masalah ini. Orang bercakap di belakang anda, tetapi anda tidak perlu peduli dengan mudah olehnya.

Terdapat banyak pilihan rawatan yang terdapat di pasaran hari ini. Beberapa pilihan ini sangat berkesan, walaupun ia akan banyak bergantung kepada tahap masalah dan bagaimana anda bertindak balas terhadap rawatan. Orang bertindak balas secara berbeza dengan produk-produk tertentu. Apa yang berkesan untuk mereka tidak mungkin terbukti berkesan kepada anda. Berikut adalah beberapa penyelesaian rawatan untuk anda:

Yang pertama adalah deodoran klinikal. Produk-produk ini biasanya ditetapkan untuk peluh berlebihan ketiak. Produk-produk ini tidak sama dengan yang anda beli di atas rak. Ini adalah produk yang anda dapat daripada doktor anda. Kamu diwajibkan kerana ia mengandungi jumlah yang lebih tinggi daripada bahan-bahan aktif.

Suntikan Botox telah menjadi rawatan terkenal dengan peluh berlebihan pada masa kini. Biasanya, anda akan menerima kira-kira 12injections bawah setiap lengan dan ia membantu dalam mengurangkan pengeluaran peluh selama kira-kira 3-6months. Kejutan untuk ini adalah bahawa ia adalah mahal dan menyakitkan kerana tembakan.

Yang seterusnya benar-benar boleh mengejutkan anda. Pilihan rawatan terakhir yang mudah, mudah dan murah adalah baking soda dan tepung jagung untuk mereka sebanyak-banyaknya ketiak berpeluh. Ia adalah agak tidak kemas, tetapi banyak orang yang mempunyai ketiak berpeluh berlebihan menggunakan ini bukannya antiperspirants klinikal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar